Szybki kontakt
Tel. 885 310 618
Tel. 887 882 000

pon-pt 08:00 - 16:00

Zostaw numer - oddzwonimy

poradnik sklepu hypo

Serwis IBO Dambat

Serwis Ibo Dambat naprawia bezpłatnie uzasadnione reklamacje, a koszt transportu reklamowanego urządzenia ponosi producent. W przypadku, gdy reklamacja jest bezpodstawna, klient może być obciążony kosztami przesyłki. W celu uniknięcia takiej sytuacji, zalecamy przed wysyłką zadzwonić do serwisu i opisać problem. Serwisant wstępnie zdiagnozuje przyczynę uszkodzenia i określi, czy naprawa podlega gwarancji.

W celu złożenia reklamacji ,należy dostarczyć urządzenie razem z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. Są to niezbędne dokumenty do weryfikacji modelu oraz potwierdzenia daty sprzedaż sprzętu. Dokumenty zostaną zwrócone wraz z urządzeniem. Prosimy o załączeniu także danych kontaktowych (adres, telefon, fax, e-mail) osoby, która składa reklamację, a także adres na jaki ma być zwrócone urządzenie. Zalecamy dokonać krótkiego opisu objawów uszkodzenia oraz okoliczności, w jakich wystąpiły. Jest to bardzo pomocne przy zdiagnozowaniu przyczyny uszkodzenia.

Zalecamy dostarczyć reklamowane urządzenie osobiście do serwisu firmy Dambat.

05-083 Wyględy
ul. Stołeczna 67
Tel.: +48 22 632 86 09

E-mail: serwis@dambat.pl



Jak wysłać reklamację ?

Aby wysłać reklamowany sprzęt do serwisu na koszt producenta – prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem, w celu wygenerowaniu hasła na bezpłatną wysyłkę do serwisu.

Następnie należy zapakować urządzenie, starannie zabezpieczyć przed uszkodzeniem ( np. obłożyć urządzenie miękkim tworzywem) i zadzwonić do firmy spedycyjnej DPD tel. (22) 5775555.

Aby złożyć zlecenie odbioru przesyłki należy podać nazwę firmy IBO Dambat oraz nr klienta 107169. Adres do wysyłki reklamacji taki sam, jak powyżej.

Osoba kontaktowa do spraw serwisu : Sławomir Kozik, tel. +48 22 632 86 09.



Copyright 2016